Jak dobrze się odżywiać i jednocześnie dodać masy mięśniowej?

0
125

Jak dobrze się odżywiać i jednocześnie dodać masy mięśniowej?Jak dobrze się odżywiać i jednocześnie dodać masy mięśniowej?Wiele osób nie dostać się w celu wzmocnienia, decyzja o budowie mięśni, ale po pewnym czasie entuzjazm vystřídává często zawodzi. Dlaczego? Jednym z poważniejszych błędów jest odstąpienie od prawidłowego odżywiania.
Większość ludzi, z umocnieniem dopiero zaczyna, nie rozumiesz, znaczenie prawidłowego odżywiania. Składnik ten stanowić nie mniej niż 50 % (tak, można przeczytać, że prawidłowo – co najmniej) sukces w treningu wytrzymałości.
Kiedy ciało nie należy przyjmować energii i jakość masowego budownictwa, nie może rosnąć i rosnąć. Twarda męczące hantle przychodzi nic. Istnieje zatem podstawa efektywnego uczenia się.

Istnieje wystarczająco dużo powodów, aby budować mięśnie. Jeśli nie masz wystarczająco dużo masy mięśniowej, to będzie kosztować, horror stracić tłuszcz. Napięcia nie ma, ten model na zdjęciu po prostu więcej mięśni i mniej tłuszczu niż jesteś. Serdecznie nie wystarczy. Panie, nie martw się, że nie należy stawiać, jak Hulk. Jeśli masz już wiek, mięśnie to twój plan emerytalny, aby być zdrowym.

Białka są niezbędne,

Prawdopodobnie nie jest dla nikogo nowego, co dla przyrostu masy mięśniowej należy, diecie wystarczającą ilość białka. To powinno być znacznie więcej, niż do normalnego dorosłego człowieka. Jeśli chcesz znacznie zwiększyć celu planuje
menu, trzeba wziąć 1,5-maksymalnie 2 (odnosi się bardziej do sportowców zawodów) g białka na kilogram wagi ciała dziennie. To znacznie więcej, niż zwykle zużywa człowiek w normalnych okolicznościach, ale Białka są niezbędne,podczas ciężkiego treningu, ten nadmiar się marnuje.Białka są niezbędne,
Jednak problem może być w posiadaniu takiej ilości białka, aby przybyć, ponieważ jest to jedzenie dość rzadkie i drogie (w porównaniu z tłuszcze i węglowodany, że na całym świecie “obfitości”). W 100 g piersi kurczaka wynosi około 20-25 gramów białka. Konieczność białka w 80kilogramového człowiek, który chce wzmocnić i znacznie nabiera masy mięśniowej, jednak nie mniej niż 120 g białka dziennie.
Mięso kurczaka jest dobrym źródłem białka na treningu, ponieważ zawiera najmniej tłuszczu. Wśród innych pasuje i wykorzystywane zasoby obejmują:
Jaj (zwłaszcza białka), twaróg (najlepiej o niskiej zawartości tłuszczu), olomoucké tvarůžky ser, Twaróg i ser o niskiej zawartości tłuszczu, ryby, wołowina plecach, dziczyzna, wołowina, baranina, itp.

Ile tłuszczu mogę się cieszyć?

W celu wzmocnienia (lub utraty masy ciała) jest konieczne, aby zmniejszyć spożycie tłuszczów na rzecz białka. Podczas normalnego zasilania (dla osób, które nie cierpią z powodu problemów z wagą), zaleca się, aby tłuszcze stanowiły około 25 – 30 % składników odżywczych. Wzmocnienie powinno tłuszczu nie powinien zająć więcej niż 15 i nie więcej niż 20 % dochodu. Ważne jest również, aby wybrać wysokiej jakości źródła tłuszczu, takie jak owoce morza, orzechy, oleje tłoczone na zimno, itp.
Węglowodany są enCuánta tłuszczu mogę się cieszyć?trenamiento oporu jest bardzo ważne, ponieważ są one źródłem energii dla szybkiej zmiany w organizmie, magazynowania glikogenu, polisacharyd), który wykorzystuje ciało, szczególnie podczas beztlenowegIle tłuszczu mogę się cieszyć?o rozkładu obciążenia. Działania bardzo wysokiej intensywności, ale o małej długości– i nawet wzmocnione.
Węglowodany, że musimy zatrudnić mięśni, to nie te cukru, które znajdują się w babeczki, ale polisacharydy, głównymi źródłami, które są zboża, ale także, na przykład, ryżu, ziemniaków lub makaronu.
Prawdopodobnie nie jest dla nikogo nowego, co dla przyrostu masy mięśniowej należy, diecie wystarczającą ilość białka. To powinno być znacznie więcej, niż do normalnego dorosłego człowieka. Jeśli chcesz znacznie zwiększyć objętość, trzeba wziąć 1,5-maksymalnie 2 (odnosi się bardziej do sportowców zawodów) g białka na kilogram wagi ciała dziennie. To znacznie więcej, niż zwykle zużywa człowiek w normalnych okolicznościach, ale podczas ciężkiego treningu, ten nadmiar się marnuje.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY